måndag 27 augusti 2012

Himmelriket på jorden

Nu är man hemma och landad från Chappen, haft en superkul helg med lera och mängder med Jeepar :). Trevligt folk va det med kan jag lova :).

Börjat rida igång Valborg nu som varit halt några dagar efter en reva i karleden som gick upp så fort hon skulle börja trava. Så hon fick en veckas vila, och nu är hon äntligen ohalt.

Jag har hittat den där hästen med allt jag sökt efter, lagom med energi, lagom med nerv i huvudet (typ ingen alls ;)) och så underbart snäll, go och tacksam. Har aldrig vart med om en häst som är så glad och positiv hela tiden, inte sett en enda dålig sida hittills! Det kunde helt enkelt inte bli en bättre pålle!.!
Den tacksamheten jag känner till Kim och Gunilla är så stor att jag skulle kunna krama om dom tusen gånger om och det hade inte räckt! Hon är det bästa som kunde hända mig i hästväg!

Igår red jag och Jennie ut på en runda och idag hängde Carro med också. Superkul!

Ska se om jag kan slänga upp bilder från Chappen med någon dag, men det är så många, och 90% är ju bara på Nicke och Böna så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar