lördag 26 april 2014

nu är han min

Nu är dagen jag längtat så efter förbi, dagen då sista betalningen är gjord och Otto är MIN egen ja och halva Niklas såklart ;)!
Har haft fullt upp sista tiden med skola och allt, och det kommer fortsätta va så, ca 6 veckor kvar i skolan eller nåt? 11 veckor kvar till bebis är beräknad ;).
Skrittat ut otto några gånger med Ina men nu tar magen emot lite, ska se om den lösning jag hoppas mest på nu blir aktuell eller inte hade varit fantastiskt isåfall :) skulle gynna mig på många sätt :D.
Har frågat Ina som i sin tur frågat Ida om hon vill börja hjälpa mig med Yafar, hon är ju så kort och liten men ändå van och duktig ryttare, så kan nog bli asbra ;)! Så om Ida vill det och vill hålla på med honom regelbundet blir det investera i en sadel till honom :).
Igår va jag i Kalmar och kollade på syrran när hon tävlade, 110 blev ett retligt pet som helt och hållet får lastas på Firre, han tycker nog 110 år tråkigt för han lyfter inte på fötterna längre.. 120 gick asbra med, dock ett pet, men av 40 starter ca så var det bara 3 st som nollade,  och Denise fick en 8e placering så blev rosett, placket och lite poäng :).
Under tiden jag va i Kalmar fotade Ina och Ida Zammy och Otto :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar