söndag 9 november 2014

jahapp

Livet går vidare. Så är det.. det är tomt utan Ina i stallet,  inget skratt och ingen Zammy.  Men jag är så glad för Inas skull och så kul att hon fått komma till ett stall där det finns padock och som dessutom är mycket smidigare för henne att ta sig till :). Otto saknar såklart Zammy men han har ändå tagit det helt okej:)..
Jag har haft väldigt mycket med jobb och Nellie det sista. Nellie har ju nu börjat "vakna" i vagnen hos farmor sen i onsdags, vilket såklart är en omställning för henne och det har hon visat genom att va lite extra kinkig. Så jag är rätt trött i huvudet just nu. Försöker få min kära sambo att förstå att jag faktiskt är helt slut, men jag tror inte han förstår riktigt.  Inget illa om Niklas, absolut inte, han är underbar och gör otroligt mycket hemma men var är förståelsen för att jag är trött? 
Förståelsen för att jag behöver min tid med hästarna? Är det bara jag som ska ha förståelse för gymmande, jakt etc?
Jag missunnar inte niklas att ha egentid, men varför känns det som han missunnar mig egentid? 
Aja Skitsamma,  folk får tycka och tänka vad dom vill. Älskar niklas det gör jag.. mer än jag älskar mig själv. Men ibland känner jag att det kanske är dags att jag börjar tycka om mig själv mer också,  och inte enbart anpassar mitt liv efter alla andra?


https://m.youtube.com/watch?v=HAXVb5yjiFU 

Jaja delar en länk med.. kanske får DU en förståelse i hur min värld ser ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar