måndag 15 december 2014

det här med vänner och "vänner"

För ett tag sedan (typ en månad sedan) valde jag att göra en totalrensning på den där berömda ansiktsboken. Jag behöll enbart dom vänner jag har tät kontakt  med samt min familj. Jag behövde "hitta" mig själv igen efter återkommande höstdeppression där jag kände att jag bara mådde otroligt dåligt av allt "onödigt" och icke läsvärt.
Detta blev  ju också  ett ypperligt  tillfälle att faktiskt få en bild av vilka som faktiskt behagade sig att slå en signal eller höra  av sig överhuvudtaget.  Och ja, vad ska jag säga? Beviserligen så har jag inga äkta vänner mer än dom jag behöll? För INGEN förutom 1 person hörde av sig... och jag kan säga att. Jag blir faktiskt fruktansvärt ledsen och sårad. Alla gånger man åkt till vissa  personer för fika, ställt  upp och handlat med eventuell mat och dylikt som saknats  i dess hem. Och ärligt talat så inser jag nu att. Vafan är det för sk "vänner" man har? Duger man bara som en jävla kompis när det passar dom? Är man inte värd mer? Fyyy fan säger jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar