lördag 8 september 2012

Det är inte så att jag glömt att blogga, har bara haft så mycket att ordna med och pyssla med så tiden har helt enkelt inte räckt till.
Ska gå på skolan 4 dagar i veckan med i snitt 3-4 lektioner per dag, samtidigt som jag gör min sista praktik på undersköterskeutbildningen, så ni kan ju tänka er hur jag ska lyckas fylla ett heltidsschema på praktiken och heltid på skolan i tre veckor. Det kommer bli KAOS. Men men det är ju bara en kort period tack och lov :). Och det lönar sig ju i längden. Jag vill ju framöver kunna läsa vidare till Sjuksköterska, och för att kunna göra det saknar jag ett antal poäng. Och om jag inte hoppade på dom här studierna nu hade jag vart tvungen å vänta ett år innan jag kunde läsa dom :/. Så det va bara att ta chansen och hoppa på.

Jag kände att detta inte skulle bli schyst mot leiha den här månaden, då de skulle innebära att jag i princip skulle väcka henne på morgonen, lämna på dagis, nicke hämtar, nicke lägger, jag väcker på morgonen och så vidare. Det skulle innebära att jag skulle träffa leiha ca 1 timme per dag :(. Så efter att ha pratat med Andreas om det så ska hon från och med Söndag vara hos honom till slutet på månaden. Det e bättre hon får vara med pappa.

Nene dax att dra bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar