tisdag 11 september 2012

Sjukt trött idag, sovit halvdåligt inatt..
Mitt schema är ju för tillfället i kaos, det skrev jag väl tidigare.
Men det är ju jag själv som har ställt till med det. Dock börjar jag nu undra hur jag tänkte jag skulle orka med detta.
Skola på fm, praktik em och helger. Kan ju smått erkänna att jag är helt slut just nu..
Se hemmet, det gör jag knappt längre. Är på dåligt humör mestadels av tiden jag är hemma. Inte kul att se sin sambo ca en timme på dygnet heller.

Får dåligt samvete över lilla Felix, som tur är så åker han till Claes och Britt-Marie när jag är i skolan och Niklas hämtar honom när han kommer hem.
Får även dåligt samvete över Valborg och Yafar som jag i princip bara hinner ge mat och sen inget mer :(.
Valborg har ju förvisso en månads vila nu + att hon har en tappad sko, kände inte att Kim behövde stressa hit för att slå på den, dels så går hon ju i gräshage, och sen ska hon ju ändå skos om, om ca 2,5 vecka, så då kan jag ju lika gärna sko om henne på en gång känner jag.

Igår han jag få i mig en smörgås och lite oboy till lunch runt 11 tiden. Sen hade jag matlåda med mig till praktiken. den hann jag aldrig äta. Och när jag kom hem hade den stått framme alldeles förlänge och luktade surt. så det fick bli en mugg välling och lite sallad runt 9 halv 10 när jag insåg att jag inte kunde gå å lägga mig hungrig. Och mitt humör och min ork var ju som ni kanske förstår långt nedanför gränsen för vad jag klarar att hantera. Dessutom har jag så förbannat ont i lederna nu igen, det är ju också helt förståeligt då temperaturen sjunk ner igen och hösten har närmat sig med stormsteg, typ sen i maj nån gång ;).

Gjorde en långpromenad med en boende/klient i förrgår, 6 km och då svällde ju självklart min högerfot upp igen och stukningen gör återigen ont. Men men bara bita i det sura äpplet.
Som ni kanske förstår, jag är under tidspress och har ont. därför hinner jag ju knappt skriva här, men jag gör så gott jag kan..

Här kommer lite bilder på Valborg och Yafar







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar