måndag 17 september 2012

Inte helt hundra

Skriver från mobilen för första gången. Hoppas det lyckas.

I förrgår vrickade jag till fot nummer 2, kul. Fattar inte varför jag har sådana problem med fotlederna.
Kan ju vara så att det kanske beror på mina ledbesvär.
Känner bara att jag är så trött på att ha ont nu.

Idag älskar jag Yafar igen, när han sköter sig är han världens roligaste, coolaste och Goaste lilla ponny. Då är det så jag skulle kunna äta upp honom.
Men när han har sina vidrigt jobbiga "jag är hingst och bäst i stallet och tänker hota dig med min mun och mina ben tills du lyder".... Då är jag bara ledsen och besviken och avskyr honom.
För efter varje gång måste jag börja om från början igen.
Helt plötsligt är det livsfarligt att lyfta benen, han har glömt hur man står i spilta, trots att han gör det dagligen vid fodringen, och det där tränset det har han ju ALDRIG haft och just idag äter det upp honom.

Ja men sen idag så va han sitt Goa ja igen, pussas, leder sig själv och är allmänt go och mysig.

Jaja nu x-faktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar