fredag 14 mars 2014

6 år

Vart tar tiden vägen, igår fyllde Leiha sex år.. sex år helt sjukt, ibland känns det som hon föddes igår liksom. Herrejesus... aja jag håller på och reder i betet just nu. Det är mycket att tänka på.. och kan säga att till min stora glädje har info kommit fram och jag har hittat flera kryphål. Mer säger jag inte mer än att det gynnar mig ;)

Hippson la upp en länk häromdagen,  som handlade om den ÖKÄNDE sävsjö bedragaren S.. tycker så synd om både ägaren och köparen till stackars M...

Fick höra något om att hon tydligen fått tag i en ny foderhäst nu.. så jävla vidrigt... tycker synd om den stackars hästägaren..jävla lurendrejeri är vad hon håller på med. Att hon inte skäms ögonen ur sig när hon går på stan alltså. Pinsamt för fasen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar