måndag 3 mars 2014

blääää

Usch säger jag.. foglossning, huvudvärk och värmeutslag :( . Stor negativ del i att vara gravid. Jag börjar få en stor mage med.. REDAN.. men det är visst vanligt andra barnet så jag får leva med det.. har gått upp 5 kg nu iallafall.. såhär halvvägs, och det är faktiskt helt okej;)  ska bli spännande att se den 31:a hur mycket jag gått upp då sen inskrivningen för då är mitt nästkommande besök ;) eller ja sen inskrivningen har jag ju bara gått upp 4:a kg :), konstig egentligen att jag känner mig så stor. Med leiha hade jag gått upp från 54 kg till 71.1 kg då från start till v 30 ;)  sen gick jag upp ytterliggare och vägde 76.5 kg veckan innan förlossningen :O! Mitt andra besök i v24 hade jag gått upp från 54 till 64 ;).
Sjukast av allt är att min startvikt denna gången va 72 kg xD. Alltså jag är ju liksom inte "tjock" utan normalbyggd. Men när jag fick leiha va jag vääääldigt smal och jag blev ännu smalare efter henne. Så när jag träffade niklas vägde jag 52 skrämmande kilon. Och jag mår dåligt av att titta på bilder från den tiden.. för jag mådde verkligen inte bra. Och att jag höll på att stryka med i svininfluensan på vintern innan vi träffades hjälpte ju inte till. När jag va som smalast lånade jag min då 13åriga lillasysters kläder :(.. iallafall. Det jag ville få fram är att jag är VÄRLDENS LYCKLIGASTE  numera ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar